Behandlere

Lægeuddannet behandler hos WE Clinic

Dr. Gao er uddannet fra Tongji Medical University i Kina i 1992, hvorefter han arbejdede som ortopædkirurg på hospitalet i Beijing. I 1995 kom han først til Danmark ifm. sin Ph.D. i smerteforskning på Skejby Sygehus og senere på Aalborg Sygehus. Efter denne var afsluttet i 2001, fik han en postdoc-stilling på University of California. Dr. Gao vendte tilbage til Danmark i 2002 hvor han arbejdede som læge på ortopædkirurgisk afdeling på Aalborg Sygehus.
I 2004 flyttede Dr. Gao til Fyn og arbejdede på hhv. Odense Universitetshospital (OUH) og Ringe Sygehus.

Under lægeuddannelsen, fik Dr. Gao sideløbende undervisning i akupunktur. Han åbnede sin første akupunkturklinik på Fyn i 2005. Igennem årene har han udviklet en unik behandlingsmetode med en kirurgisk patenteret nål, Gao Akupunktur® og akukirurgi®. Minimalt invasive behandlinger, der er specielt effektiv til behandling af kuskefingre og lignende lidelser i hænder og håndled.

Dr. Gao er registreret alternativ behandler (RAB) og behandler i Valby og somme tider også i Aarhus.

Line Gao Haaning, klassisk akupunktør

Line har igennem hendes kinesiske opvækst, et stort kendskab og indblik i kinesisk medicin og de traditionelle behandlingsmetoder. Hun er uddannet i Klassisk akupunktur, auriculoterapi (øreakupunktur), gua sha, cupping. Derudover er hun efteruddannet i fertilitet, kost, posturologi og kosmetisk akupunktur. Hun er samtidig under master videreuddannelse i akupunktur (CCM), kost og urter.

Line er derudover underviser på Danmarks Akupunkturuddannelse, og overordnet ansvarlig for klinikkernes og webshoppens daglige drift.

Line er RAB certificeret og behandler i Risskov (Aarhus).

Fokusområder: Fertilitet, posturologi, afspænding, allergi, arvævsbehandling, cupping, fordøjelsesproblemer, graviditets- og efterfødselsgener, migræne/hovedpine, kosmetisk akupunktur

Certificeret klassisk akupunktør
Sygeplejerske og akupunktør

Line Holm Jensen, akupunktør og sygeplejerske

Line er uddannet sygeplejerske og har arbejdet på Aarhus Universitetshospital i mere end 17 år på hhv. hjertekirurgisk, kirurgisk børneafsnit og senest Børn og Unge Klinik indenfor ortopædkirurgien.

Line er uddannet i Klassisk akupunktur, øreakupunktur,  guasha og cupping. Hun har derudover taget kursus i kosmetisk akupunktur.

Grundet Lines sundhedsfaglige erfaring samt sin egen aktive livsstil, har hun en særlig interesse i bevægeapparatet og lindring af kroniske og akutte smerter i muskler og led.

Line er RAB certificeret og behandler i Risskov (Aarhus).

Fokusområder: Muskel- og ledsmerter, afspænding, sportsskader, cupping, allergi, fordøjelse, ryge/sukkerafvænning, kosmetisk akupunktur.

Katrine Windinge, klassisk akupunktør

Katrine er uddannet inden for klassisk akupunktur, auriculoterapi, gua sha, cupping.

Hun er efteruddannet i kosmetisk akupunktur og fertilitetsfremmende akupunktur til den naturlige cyklus og forløb i fertilitetsbehandling.
Katrine har desuden boet i Kina i en årrække, hvor hun stiftede nært bekendtskab med akupunktur, gua sha og cupping.

Katrine er RAB certificeret og behandler i Risskov (Aarhus)

Fokusområder: Ansigtsakupunktur/kosmetisk akupunktur, fertilitet, hormonelle ubalancer, graviditetsgener, overgangsalder, hovedpine/migræne, smerter, fordøjelsesproblemer, cyklusproblematikker

WE_Clinic_29 small.jpg__PID:1960565b-f9e4-4cc5-8d83-fb1c33316b5c
Sygeplejerske og akupunktør

Rikke Lundquist, akupunktør, sygeplejerske og stressambassadør

Rikke er er uddannet sygeplejerske og har mere end 16 års erfaring fra bl.a intensiv, afdeling for blodsygdomme og senest ortopædkirurgi.

Rikke er certificeret stressambassadør, og benytter viden og redskaber herfra i sine behandlinger. Behandlingstilgangen er holistisk, og Rikke lægger vægt på at gennemgå det hele menneske, for på denne måde at finde frem til, og behandle årsagen bag symptomerne.

Rikke er RAB certificeret og uddannet i klassisk akupunktur, øreakupunktur, guasha og cupping. Hun er desuden videreuddannet master i klassisk kinesisk medicin, med fokus på akupunktur, kost og brugen af ”husapoteket” i behandlingerne. Rikke er under uddannelse til kraniosakralterapeut, og benytter elementer herfra i sine behandlinger.

Fokusområder: søvn, stress, angst, fordøjelse, træthed, hovedpine/migræne, muskelspændinger, smerter, senfølger, allergi, arvævsbehandling, generel balance i krop og sjæl